onsdag 12. juni 2013

Hvis jeg noensinne lurte ...



 ...på hvorfor " en og annen" ting blir påmalt hvitfarger i diverse glansvariasjoner eller om jeg i det hele tatt skal hoppe i det og male ting som jeg er tviler på,så har jeg svaret her!!!



Det blir jo berre lekkert!!!!


Nydelige bilder fra den finske bloggen Modernimummola...
jeg må si jeg stadig gjør nye finske oppdagelser på nattestid når jeg ligger og surfer i våkeperiodene mine !
De er slettes ikke helt borte vekk,Pekka og Pirka og resten av gjengen i de tusen sjøers land :)


Og jeg storkoser meg med å se inn i dette fin-fine hjemmet!
Vel vitende forresten,om at jeg snart må frem med penselen igjen selv.Når fingrene tillater det :)
Tror dere ikke jeg fikk tak i et nydelig konsollbord i dag?Med litt maling og nye knotter blir det enda bedre!Og det var ikke alt!En stor pose med Norgesglass kom hjem også!Og i går fikk jeg melding fra eisom lurte på om jeg var interessert i et par gamle dører eller om hun skulle hiv dem på Sankthansbålet.Dere vet svaret!!!!


Så her mangler det ikke på prosjekter!Her heller...for de fleste har vel et eller annet å styre med har jeg inntrykk av?Og det hadde vel vært gørrandes kjedelig om vi ikke hadde det - hva skulle vi da gjort?Nei..man må ha noe å drømme om og planlegge!


Den ene døren ser jeg for meg som bord i vinterhagen vi skal til med!!Ser igrunnen for meg litt for mye i den - får knapt nok sove om natten slik jeg ligger og ser for meg det ene etter det andre...her ene natten ble klokken 0500 før jeg sovnet!
Men det er så gøy,for jeg føler det blir så bra!
Og tro det eller ei...det blir nok ikke bare hvitt...om enn en god dose - det er jo en grei basis!!!Håper jeg snart kan vise dere bilder av prosjektet,men det må påbegynnes først :)


 Den er ikke så verst den følelsen heller...å glede seg,å planlegge,kjenne det kribler - liker følelsen jeg  :)

Via 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.